marți, 26 mai 2015

Cascada Bigar

  Cascada Bigăr este una dintre cele mai frumoase locuri din ţara noastră! Cei de la The World Geography au fost atât de impresionaţi de micuţa cascadă românească, încât au plasat-o în fruntea topului cascadelor unice în lume! Este un loc magic situat la doar cativa kilometri de localitatea Oravita.Este o minunatie a naturii,pe care nu trebuie sa o ratezi daca esti un pasionat al calatoriilor.
   In mica mea excursie am intalnit turisti din toate colturile tarii,fiind si ei de asemenea impresionati de frumusetea micutei cascade.
   Daca ar fii sa descriu frumoasa cascada pot spune ca seamna cu o ciuperca plina de muschi peste care curge cea mai limpede si albastra apa pe care am vazut-o vreodata.
  Dar cuvintele sunt de prisos,mai jos am atasat cateva imagini cu superba cascada



8 comentarii:

  1. Intai ar trebui sa vizitam locurile frumoase din tara noastra, apoi sa ne orientam spre alte tari. Foarte frumos !

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul acesta am sa vizitez si eu Cascada Bigar. Astept mai multe articole cu locuri minunate de vizitat in tara noastra!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca si tara noastră are minunățiile ei! Superb!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot spune ca ma mandresc ca am crescut in aceasta zona a tarii!Superb!

    RăspundețiȘtergere
  5. Luna trecută am vizitat Cascada Bigăr și pot spune că este foarte frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Luna trecută am vizitat Cascada Bigăr și pot spune că este foarte frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow..arata superb.Merita vizitat locul!Like :)

    RăspundețiȘtergere